Případně pomohli s redesignem starého loga, které už nemusí být vyhovující, či bylo vytvořené jako dočasné a teď už nastal čas na něco serioznějšího.
Logo je základem firemního marketingu. Je to obvykle první věc, se kterou se zákazník setká,
mělo by proto být nápadné, ale zároveň jednoduché, snadno zapamatovatelné a pokud možno evokující oblast či směřování vašeho podnikání.
Nezřídka se stává, že amatérské logo dokáže zákazníky celkově odradit od spolupráce s jim neznámou firmou a raději budou
hledat profesionálněji působící konkurenci.
A co tedy můžete očekávat, že se bude dít, když nás oslovíte s nabídkou k jeho vytvoření?
Esencí dobrého loga je nápad. Zde obvykle vznikne několik desítek skic, z nichž jsou ty nejlepší vybrány pro digitální zpracování.
Po selekci nejlepších kandidátů ze skic se digitálně zpracuje několik ideových návrhů, ze kterých již může proběhnout výběr finálního loga. Obvykle se ale ještě několik drobností vylepší.
V této fázi obvykle přibudou drobná vylepšení a optamalizace pro zvýšení disktintivnosti loga, lepší čitelnosti i při tisku v malé velikosti, atp.